Menu
Přidejte se k nám a nic Vám neujede:
Všechny články
E-shop Koloshop.cz Magazín iDomestik.cz

Potřebujete poradit?

Kontaktujte nás

Sledujte Koloshop

VLK 2024 trasy

VLK 2024 se pomalu, ale jistě blíží a my pro Vás máme seznam tras s popisem, ať víte co čekat! Doplňující fotografie jsou z roku 2023.

Publikováno: 29. 11. 2023
3 min. čtení
Sdílet

10. 4. - Hrob - Bouřňák (silnice)
Vše zůstává stejné, silniční hromadný závod, jen cíl bude až na vrcholu Bouřňáku, nastoupáme tak 517 m.

24. 4. Poštovka - Komárka (gravel)
Asi terénem nejostřejší ze všech etap, ale pokud nebude pršet, dá se krásně zvládnout i na gravelu. Start hromadný u parkoviště Unčínského mlýna, ostré stoupání kolem hradu Kyšperk po staré cestě (Poštovka) až na Fojtovickou pláň a potom po červené na vrchol Komárky. Nastoupáme 492 m.

15. 5. Martiněves - Sněžník (silnice, časovka)
Na Sněžník se vždy jezdila časovka, to je klasika. Ze začátku prudká, potom mírná asfaltka v lese kde nejezdí auta. Až na silnici na Sněžník, kde se připojíme pod Anglickým parčíkem. Cíl bude až na Sněžníku, byla by škoda nedobít vrchol. Nastoupáme 489 m.

29. 5. Chlumec - Mohelnice (gravel)
Start naproti hasičárně v Chlumci, po silničce v lese dojedeme až na hřeben k Černé louce, zde už po rovince na silnici z Adolfova, ale hned odbočíme doprava na štěrkovou cestu na vrchol Mohelnice. Nastoupáme 550 m, což je nejvíce ze všech závodů.

12. 6. Koloshop - Cínovec (silnice)
Jedná se o klasickou silniční trasu od teplické prodejny Koloshop v rámci Koloshop Festu. Po žluté na Sedmihůrskou cestu, krátká rovinka kolem bývalé hájovny Pod sedmi štíty, pak prudké stoupání na Husův vrch, kde je cíl.

26. 6. Křižanov - Vrch tří pánů (gravel)
Trasa je pro gravel kola, jedná se o dlouhé táhlé stoupání Křižanovským údolím, podél stejnojmenného potoka. Start je u rybníčka v Křižanově, pod krásným viaduktem, pojedeme nahoru po štěrkovce až na panelku. Na ní doleva a směrem na Vrch 3 Pánů. Cílová rovinka je po asfaltu do mírného stoupání na vrchol. Trasa nastoupá 531 m.

10. 7. DE Geising - Kohlhaukuppe (silnice)
Jedná se o nejkratší trasu. Je určena pro silniční kola a start je na křižovatce na koupaliště v Geisingu, po cyklostezce nahoru ke koupališti, kousek doprava nad koupaliště a znovu doprava na vrchol Kohlhaukuppe. Trasa nastoupá 167 m.

24. 7. Litvínov - Klíny (silnice)
Start za kruhovým objezdem na začátku stoupání. Cíl bych dal až nahoře, kde bývá parkoviště na běžecké trasy v zimě.

7. 8. Osek hrad - Dlouhá louka (gravel)
Jedná se o upravenou silniční trasu, kde start je v Oseku u památníku katastrofy v dole Nelson, po silnici na Dlouhou louku, v první serpentině pojedeme rovně rovinkou k hradu Rýzmburg, dále po cyklostezce kolem Dušanovy vyhlídky až nahoru na Dlouhou Louku. Trasa nastoupá 545 m.

4. 9. Litvínov - Loučná (silnice)
Start v Litvínově kousek od Koldomu, po žluté na Hvězdu a potom po cyklostezce na rozcestí pod Loučnou. Aby trasa byla pro silničky, nejede se na vrchol Loučné, tam je už štěrk. Nastoupáme 509 m.

18. 9. DE Teichhaus - Kahleberg (gravel)
Krásná asfalto-štěrková trasa podél hranic do Rehefeldu, potom nahoru na Kahleberg. Nastoupáme jen 326 m, ale trasa má 13 km.

2. 10. Jiřetín - Nová ves (silnice)

Ráda se brouzdám Českým středohořím a nezáleží na tom, zda na kole či v běžeckých botách, nebo pěšky. Baví mě objevovat nová místa a chodit mimo civilizaci, kde ráda vypínám hlavu.

Nejčtenější články

V zázemí dvou prodejen

Náš tým je tu pro vás
+420 417 532 677

Po - Pá: 9:00 až 17:30 hod.