Menu
Přidejte se k nám a nic Vám neujede:
E-shop Koloshop.cz Magazín iDomestik.cz

Potřebujete poradit?

Kontaktujte nás

Sledujte Koloshop

Rozhovor s Bárou ze Salewa o novinkách nejen v outdoorovém vybavení

Dnešní doba přináší neustálé inovace a progres nejen v technologickém průmyslu, ale i v outdoorovém vybavení. Po prezentaci Oberalp Convection jsem se potkal s Bárou Procházkovou, která je managerkou Salewa, a zeptal jsem se jí například na novou kolekci NXT, ekologii a generaci Z.

Publikováno: 19. 6. 2024
3 min. čtení
Sdílet

Báro, jaká je Tvoje hlavní pracovní náplň?

Moje pozice se jmenuje sales manager. Věnuji se převážně představení produktů a kolekcí obchodním partnerů - jako jste například vy. Komunikuji s centrálou v Itálii ohledně forecastů, pomáhám marketingovému oddělení, aby Salewa byla správně viditelná a zvyšovalo se povědomí. V neposlední řadě také školím.

Přijdeš do kontaktu s vývojovým týmem a uživateli?

S vývojovým týmem přijdu do kontaktu minimálně dvakrát ročně, kdy máme představení nových kolekcí. Potkáváme se s produktovými manažery, designéry a některými technology. Na těchto workshopech jsou i mezinárodní atleti, kteří dávají feedback právě vývojovému centru a nám.

Co bylo hlavním motivem pro nové kolekce?

Vyhovět trhu, který se mění. Chtěli jsme vytvořit kolekci, která bude univerzální. Kombinujeme aktivity jako je lezení, speedhiking a mountaineering dohromady. Protože to je něco, co si trh žádá. Zároveň je to o pozicování značky. Nová kolekce NXT podtrhuje náš tradiční brand, ale s obrovskou inovativní silou, kdy chceme být nejestetičtější outdoorová značka na trhu. To pro nás znamená mít technický produkt a funkční design.

Inovovali jste staré modely nebo jste vytvořili zcela nové?

V případě modernizace se zaměřujeme jen na konkrétní oblast, která se vztahuje k té dané aktivitě. Některé modely inovujeme, například design nebo funkční prvky a jiné modely stavíme na nových základech. 

To se velmi pojí s generací Z. Cílí kolekce NXT primárně na ni? 

Přesně tak. Už loni jsme vyšli s novou kolekcí trekkingu nazývanou Puez, která je paralelou k tradičnímu trekkingu. Ta kolekce je velmi odvážná a s ní i celá marketingová strategie, která je cílená na GenZ.

Jaké konkrétní prvky produktů cílí na mladší generaci?

Například tradiční trekkingové boty jsme přepracovali do urban stylu, aby se v tom uživatel cítil dobře nejen v horách, ale i ve městě. To stejné s oblečením. Konkrétně s kolekcí NXT jsme cílili na futuristický design, který vydrží déle fresh. A celá řada je propojená šedou barvou připomínající hory, zelenou Irish Green a oranžovou Turmeric pro ten futuristický jazyk.

Komunikace s tradičním zákazníkem je odlišná, než s mladší generací. Jak je Salewa připravena na to?

Je to pro nás nové téma. Snažíme se, aby produkty byly user friendly - aby mluvily samy za sebe. Například vychytávkami na cedulce, na které máš QR kód, který po naskenování začne hrát Salewa rádio. A největší nástroj samozřejmě vnímáme sociální sítě. Na tradiční zákazníky a standardní média ale nezapomínáme.

Na prezentacích jste kladli velký důraz na ekologické materiály. Jaké běžně používáte? 

Všeobecně v Salewě používáme hodně přírodních materiálů. V létě klademe důraz na používání například Tencelu, Sorony, vlny, recyklovaného polyesteru nebo konopného vlákna, hlavně kvůli tomu, že nezatěžují životní prostředí a mají perfektní vlastnosti.

Zastavme se prosím u konopného vlákna. Všiml jsem si, že jej používáte jak na oblečení tak na obuv. Nemusí se uživatel bát o výdrž?

Technologové a designéři měli za úkol, aby životnost obuvi byla minimálně stejná, jako s použitím EVA pěny, a to se jim podařilo.

Které trendy vnímáš jako alfu a omegu pro outdoor segment?

Obuv. Dříve bylo téměř pravidlem, že outdoorová obuv byla nepohodlná, musel si je rozchodit a to už je dávno za námi. Lidé chtějí pohodlnou, technicky zdatnou a designově hezkou botu. A to je společné pro generaci Z i konzervativnější uživatele.

V případě jakýchkoliv dotazů nejen ohledně vybavení Salewa neváhejte využít kontaktní formulář níže.

Kontaktujte nás

Nejčtenější články

Přes 20 let na trhu
Přes 20 let na trhu

Kvalita prověřená časem

Top značky
Top značky

Pouze ověřené produkty

Odborný personál
Odborný personál

Poradíme vám s výběrem

Autorizovaný servis
Autorizovaný servis

V zázemí dvou prodejen

Náš tým je tu pro vás
+420 417 532 677
+420 417 532 677

Po - Pá: 9:00 až 17:00 hod.

info@koloshop.cz
info@koloshop.cz

Odpovíme do 24 hodin