Zajímalo vás někdy, co přesně dělá zaměstnanec naší zákaznické podpory? Jaké předpoklady by měl splňovat? A s jakými požadavky se na nás můžete obrátit? Čtěte dál a já vám náš „dream team“ představím. :)
Ahoj, jsem Míša a v Koloshopu pracuji již 4. rokem, konkrétně na pozici vedoucí zákaznické podpory a reklamací. Do mého týmu aktuálně patří 8 členů.
Vždy usilujeme o to, abyste se u nás cítili dobře. Nejvíce požadavků zpracujeme v pondělí, které v naší dlouhodobé statistice vede coby nejvytíženejší den v týdnu. Hned v závěsu je však čtvrtek, kdy se snažíme, abychom vyřídili veškeré požadavky, a vy jste tak měli své vysněné produkty do víkendové projížďky doma.
Pokud byste museli zakoupený produkt reklamovat, bude se vám věnovat naše kolegyně z reklamací. Ta má vše pod palcem. Reklamace vždy řešíme bez zbytečného odkladu. Průměrně vyřešíme 50 % reklamací okamžitě, nebo do 5 pracovních dnů. Reklamaci můžete zadat přes svůj Koloshop účet.
S jakým dotazem se na nás můžete obrátit? S jakýmkoliv. Na technické podpoře máme ostřílené kolegy techniky, kteří vám rádi pomohou s kompatibilitou jednotlivých komponentů, vyberou s Vámi ty pravé pláště nebo se s Vámi podělí o zkušenosti s jednotlivými značkami. Co s kolegy nevyřešíte po telefonu (a bude zapotřebí k situaci doložit fotografie komponentů pro určení kompatibility), to dořešíte po e-mailu.
V případě, že využijete náš telefonní kontakt, dovoláte se vždy na naši centrálu v Teplicích. Případně můžete vždy využít e-mailové (info@koloshop.cz) nebo chatové komunikace, kdy od nás obdržíte odpověď nejpozději do 24 hodin (mimo státní svátky a víkendy).
Na naší zákaznické lince se převážně uslyšíte s kolegou Danielem a kolegyněmi Nikol a Eliškou. Ti jsou den co den připraveni odpovídat na vaše dotazy ohledně přijatých objednávek, našich prodejen nebo například akcí, které pořádáme. Mimochodem... Víte, že v období 12.-14.6. probíhá Koloshop Fest? Zastavte se u nás v Teplicích, připravili jsme si pro vás bohatý program. :-)
Ptáte se, jaké předpoklady musí zaměstnanec na zákaznické podpoře splňovat? Snažit se být empatický, umět naslouchat a nepouštět se do konfliktů. Pracovník zákaznické podpory se musí umět naladit na potřeby volajícího zákazníka a efektivně vyřešit jeho dotazy. V neposlední řadě je také důležité, aby byl kamarád s českým jazykem. Byť se to může zdát pro někoho nedůležité, věřím, že by se vám, našim zákazníkům, nelíbilo, kdybyste dostávali odpovědi plné gramatických chyb či nesrozumitelných vět. :-)
Práce na zákaznické podpoře je velmi rozmanitá a dokáže být náročná a stresující. Každý z nás potřebuje nahromaděný stres vypustit. Proto pořádáme pravidelné teambuildingové akce, a to nejčastěji v přírodě, kdy si jdeme vyšlápnout nějaký pěkný kopec nebo si vyrazíme na kolech odpočinout na Miladu, kterou máme prakticky za rohem.
Spoustu dovedností, které vám práce na zákaznické podpoře přinese, využijete i v osobním životě. Naučíte se odpočívat po náročném dni nebo si dokážete v každodenním shonu určovat priority.
Míša, Koloshop.cz
A co vy? Dokázali byste si představit práci na zákaznické podpoře? Dejte nám vědět do komentářů. V případě jakýchkoli dotazů se nám můžete ozvat přes kontaktní formulář níže.
Pro pravidelné účastníky, ale i dovolenkáře, kteří plánují projet Krušné hory na kole a hledají akce a cyklistické závody pro veřejnost, máme dobrou zprávu! Chystáme další ročník Koloshop Festu a…
Nach fünf Jahren kehrt der Krušnoton mit einer großen Feier seines 15-jährigen Jubiläums zurück! Nach dem erfolgreichen letzten Rennen 2019 und der anschließenden pandemiebedingten Pause findet der…
Léto už je v plném proudu, a proto je čas třeba i na delší vyjížďky. Tentokrát bych vám chtěl ukázat trasu mým oblíbeným krajem, Labskými pískovci, a to jak z české strany, tak i z té německé. Trasa…
Kvalita prověřená časem
Pouze ověřené produkty
Poradíme vám s výběrem
V zázemí dvou prodejen
Po - Pá: 9:00 až 17:30 hod.
Odpovíme do 24 hodin