Menu
Přidejte se k nám a nic Vám neujede:
E-shop Koloshop.cz Magazín iDomestik.cz

Potřebujete poradit?

Kontaktujte nás

Sledujte Koloshop

Poznejte zákaznickou podporu Koloshop.cz

Zajímalo vás někdy, co přesně dělá zaměstnanec naší zákaznické podpory? Jaké předpoklady by měl splňovat? A s jakými požadavky se na nás můžete obrátit? Čtěte dál a já vám náš „dream team“ představím. :)

Publikováno: 14. 6. 2024
3 min. čtení
Sdílet

Ahoj, jsem Míša a v Koloshopu pracuji již 4. rokem, konkrétně na pozici vedoucí zákaznické podpory a reklamací. Do mého týmu aktuálně patří 8 členů.

Vždy usilujeme o to, abyste se u nás cítili dobře.  Nejvíce požadavků zpracujeme v pondělí, které v naší dlouhodobé statistice vede coby nejvytíženejší den v týdnu. Hned v závěsu je však čtvrtek, kdy se snažíme, abychom vyřídili veškeré požadavky, a vy jste tak měli své vysněné produkty do víkendové projížďky doma.

Pokud byste museli zakoupený produkt reklamovat, bude se vám věnovat naše kolegyně z reklamací. Ta má vše pod palcem. Reklamace vždy řešíme bez zbytečného odkladu. Průměrně vyřešíme 50 % reklamací okamžitě, nebo do 5 pracovních dnů. Reklamaci můžete zadat přes svůj Koloshop účet.

S jakým dotazem se na nás můžete obrátit? S jakýmkoliv. Na technické podpoře máme ostřílené kolegy techniky, kteří vám rádi pomohou s kompatibilitou jednotlivých komponentů, vyberou s Vámi ty pravé pláště nebo se s Vámi podělí o zkušenosti s jednotlivými značkami. Co s kolegy nevyřešíte po telefonu (a bude zapotřebí k situaci doložit fotografie komponentů pro určení kompatibility), to dořešíte po e-mailu.

V případě, že využijete náš telefonní kontakt, dovoláte se vždy na naši centrálu v Teplicích. Případně můžete vždy využít e-mailové (info@koloshop.cz) nebo chatové komunikace, kdy od nás obdržíte odpověď nejpozději do 24 hodin (mimo státní svátky a víkendy).

Na naší zákaznické lince se převážně uslyšíte s kolegou Danielem a kolegyněmi Nikol a Eliškou. Ti jsou den co den připraveni odpovídat na vaše dotazy ohledně přijatých objednávek, našich prodejen nebo například akcí, které pořádáme. Mimochodem... Víte, že v období 12.-14.6. probíhá Koloshop Fest? Zastavte se u nás v Teplicích, připravili jsme si pro vás bohatý program. :-)

Ptáte se, jaké předpoklady musí zaměstnanec na zákaznické podpoře splňovat? Snažit se být empatický, umět naslouchat a nepouštět se do konfliktů. Pracovník zákaznické podpory se musí umět naladit na potřeby volajícího zákazníka a efektivně vyřešit jeho dotazy. V neposlední řadě je také důležité, aby byl kamarád s českým jazykem. Byť se to může zdát pro někoho nedůležité, věřím, že by se vám, našim zákazníkům, nelíbilo, kdybyste dostávali odpovědi plné gramatických chyb či nesrozumitelných vět. :-)

Práce na zákaznické podpoře je velmi rozmanitá a dokáže být náročná a stresující. Každý z nás potřebuje nahromaděný stres vypustit. Proto pořádáme pravidelné teambuildingové akce, a to nejčastěji v přírodě, kdy si jdeme vyšlápnout nějaký pěkný kopec nebo si vyrazíme na kolech odpočinout na Miladu, kterou máme prakticky za rohem.

Spoustu dovedností, které vám práce na zákaznické podpoře přinese, využijete i v osobním životě. Naučíte se odpočívat po náročném dni nebo si dokážete v každodenním shonu určovat priority.

Míša, Koloshop.cz

A co vy? Dokázali byste si představit práci na zákaznické podpoře? Dejte nám vědět do komentářů. V případě jakýchkoli dotazů se nám můžete ozvat přes kontaktní formulář níže.

Kontaktujte nás

Nejčtenější články

Přes 20 let na trhu
Přes 20 let na trhu

Kvalita prověřená časem

Top značky
Top značky

Pouze ověřené produkty

Odborný personál
Odborný personál

Poradíme vám s výběrem

Autorizovaný servis
Autorizovaný servis

V zázemí dvou prodejen

Náš tým je tu pro vás
+420 417 532 677
+420 417 532 677

Po - Pá: 9:00 až 17:30 hod.

info@koloshop.cz
info@koloshop.cz

Odpovíme do 24 hodin