Ahoj, jmenuji se Michal a v Koloshopu pracuji 10 let. Zákazníci mě mohou znát z teplické kamenné prodejny, kde jsem dlouho dobu působil jako prodejce a současně se staral o to, aby prodejna fungovala tak, jak má. V současné době už tolik na prodejně vidět nejsem, protože se starám o nákup a prodej v oblasti celých jízdních kol.
V podstatě celý můj život je spojen s aktivním sportem a v 15 letech jsem se začal intenzivně věnovat cyklistice. Ačkoliv jsem začínal s cyklokrosem, mojí hlavní aktivitou byla silniční cyklistika. Říká se, že silniční cyklistika je královna cyklistiky a je základem pro všechna další odvětví. Po mém příchodu do Koloshopu jsem začal sedlat kolo značky Cannondale a této značce jsem věrný po celou dobu svého působení. Pro letošní sezonu jsem zvažoval, že bych trochu utekl do terénu a pořídil si gravel bike. Ale vzhledem k tomu, že mám i horské kolo Cannondale F-Si, které je pro mě doplňkem, rozhodl jsem se, že nakonec opět zůstanu u silničky.
Přeci jen svezení na silničním kole je pro mě nádherným zážitkem a to především když se vypravím na oblíbených Krušných hor, které jsou hned za Teplicemi. Silniční kolo mi tak nabízí rychlý “útěk” od každodenního shonu města do kopců a hor, kde je větší klid a člověk tu má kontakt s přírodou. Jak jsem zmínil, věrně sedlám značku Cannonale, v případě silničního kola je to pro mne už třetí generace modelu SuperSix - etalonu mezi silničními koly. Jedná se o model Cannondale SuperSix Evo Disc Ultegra 2021.
Základem je karbonový rám, který má aerodynamické prvky, pevné osy a vnitřní vedení veškeré kabeláže. Jak název napovídá, na kole je spolehlivá sada Shimano Ultegra, která vyniká vynikající funkčností a dostupnou cenou. Na kole jsou kotoučové brzdy, což pro mě jako konzervativnějšího jezdce byla zpočátku cesta, kterou jsem se nechtěl vydat. Ale přínos kotoučových brzd je bezesporu velký z pohledu bezpečnosti a stability brzdného účinku. Výhodou kotoučových brzd je i fakt, že v případě tohoto modelu jsou na kole karbonové ráfky, které se neopotřebovávají při každém brzdění a je tak zaručena jejich dlouhověkost. Oproti standardní specifikaci jsem ráfky obul plášti Vittoria Corsa Control s béžovými boky v šířce 25 mm. Pláště pěkně odvalují a i při vyšších tlacích si zachovávají velkou míru komfortu. Jinak jsem kolo neupravoval, protože mi specifikace vyhovovala. Doplnil jsem ho ale o košíky Supacaz Fly Cage v barevné verzi “Oil Slick”, která společně s omotávkou Supacaz stejné edice rozbíjí jinak fádní černou barvu kola.
Důležitým prvkem, kterým jsem kolo pro letošní sezonu doplnil, je zadní radar s blikačkou Garmin Varia Radar RTL515. Bezpečností funkci tohoto zařízení musím velmi ocenit. Vzhledem k provozu, který na silnicích panuje, vím o autu jedoucím za mnou dřív, než jej uslyším, a mohu se tak situaci na silnici přizpůsobit. Současně jsem i díky vestavěnému světlu dobře viditelný pro všechny řidiče.
Ať to frčí!
Michal Trunec, vedoucí teplické pobočky Koloshop.c.z
V rámci Superior Test Days, pořádaných v teplické prodejně Koloshopu, jsem měl možnost otestovat novinku, která mě při představení zaujala na první pohled. O jaké kolo šlo a jaké byly mé první dojmy?
Za těch asi 22 let co se pohybuji v cyklistice, mě už jen tak něco nenadchne. Často vnímám, že jde jen o marketing než o vylepšení nějakého produktu, nebo vznik něčeho fakt zásadního. Posledními…
Když se pohybujete na hranicích materiálu i vlastních schopností, chcete mít na kole prostě to nejlepší, co trh s plášti nabízí. Obzvlášť když sjíždíte téměř kolmé skály s brutálními následky. Jak se…
Kvalita prověřená časem
Pouze ověřené produkty
Poradíme vám s výběrem
V zázemí dvou prodejen
Po - Pá: 9:00 až 17:30 hod.
Odpovíme do 24 hodin