Menu
Přidejte se k nám a nic Vám neujede:
E-shop Koloshop.cz Magazín iDomestik.cz

Potřebujete poradit?

Kontaktujte nás

Sledujte Koloshop

Dream build - Cannondale SuperSix Evo SE

Cannondale SuperSix Evo SE a jeho stavba.

Publikováno: 19. 8. 2022
2 min. čtení
Sdílet

Stavba tohoto kola byla opravdovým dreambuildem a to především díky dlouhému čekání, během kterého byl dostatek času si osazení opravdu vysnít a po té i zajistit. Čekání bylo o to těžší, díky tomu, že v podstatě hned po oficiálním představení mi bylo jasné, že toto kolo splňuje naprosto vše co po něm chci. Tedy mít univerzální gravel stroj, se kterým zvládnu absolvovat vyjížďky jak na silnici, tak v terénu včetně gravel a možná i cyklokrosových závodů a to v nekompromisním nasazení. 

Základem je sériový Cannondale SuperSix Evo SE ve velikosti 58cm, který je postaven na stejném rámu jako jeho cyklokrosový brácha Cannondale SuperSix CX. Rozdíl je tedy pouze v osazení. 

Na čem jezdí Pavel

 

Právě osazení jsem si chtěl trochu upravit k obrazu svému a tak jako první přišla na řadu kompletní rozborka, aby se vše mohlo poté znovu složit. 

Nejzásadnější změnou byl přechod na jednopřevodník, výměna kokpitu a zapletených kol. Kliky jsem zvolil Cannondale Hollowgram SL a doplnil je o oválný, mimochodem velmi krásně zpracovaný převodník Garbaruk ve stříbrné barvě se 42 zuby.

Na čem jezdí Pavel

Stříbrné komponenty mi k této barvě rámu opravdu ladí a tak jsem sáhl po osvědčeném kombu představce Zipp Service Course a řídítek Zipp Service Course 70 XPLR

Co jsem nejdříve kvůli barvě hodně řešil zda nechat nebo vyměnit byla zelená omotávka a sedlo Prologo. Jak se ale kolo opět skládalo, usoudil jsem, že původní designová vize výrobce je opravdu zajímavá a tak jsem obojí nechal a nakonec jsem za to rád. Pod omotávku jsem jen přidal pro větší pohodlí Ciclovation Xtra Cush podmotávku, která dodá větší objem pro úchop.

Díky jednopřevodníku jsem však musel vyměnit kazetu a přehazovačku s větším rozsahem. Kazeta Sram Rival má nyní zuby 10-44 a díky tomu bylo třeba použít přehazovačku Sram Rival XPLR která bezdrátově komunikuje s původním řazením Sram Rival eTap AXS.

Na čem jezdí Pavel

Poslední a asi nepřehlédnutelnou změnou byla zapletená kola. Původní hliníková DT Swiss kola nahradila karbonová Zipp 303 která jsem osadil kotouči Sram o průměru 140mm. Obutí je Maxxis Receptor v rozměru 622x40 a pro ochranu ráfků při defektu jsem osadil Tubolight EVO Inserty v kombinaci s tmelem a ventilky Peaty's.

Na čem jezdí Pavel

Kolo v tomto osazení již nějaký čas jezdím a musím potvrdit, že všechna má očekávání beze zbytku naplnila občas i předčila. 

Na čem jezdí Pavel

Pokud máte také v hlavě nějakou vysněnou stavbu, neváhejte nás kontaktovat, rádi vám s ní pomůžeme!

 

Pavel, CBO Koloshop.cz

Nejčtenější články

Přes 20 let na trhu
Přes 20 let na trhu

Kvalita prověřená časem

Top značky
Top značky

Pouze ověřené produkty

Odborný personál
Odborný personál

Poradíme vám s výběrem

Autorizovaný servis
Autorizovaný servis

V zázemí dvou prodejen

Náš tým je tu pro vás
+420 417 532 677
+420 417 532 677

Po - Pá: 9:00 až 17:30 hod.

info@koloshop.cz
info@koloshop.cz

Odpovíme do 24 hodin