Menu
Přidejte se k nám a nic Vám neujede:
E-shop Koloshop.cz Magazín iDomestik.cz

Potřebujete poradit?

Kontaktujte nás

Sledujte Koloshop

Dynafit přichází s Lifetime Guarantee na 10 let!

Nejudržitelnější produkt je takový, který už člověk vlastní. Tuto myšlenku si vzali v Dynafitu za vlastní a od 1. října 2023 spustili prodlouženou záruku na opravu Lifetime Guarantee na 10 let místo stávajících 5. Podporou dlouhodobého používání vybavení a oblečení chce značka šetřit zdroje a snížit tak negativní vliv na životní prostředí. Jak lze prodlouženou záruku získat a na jaký druh zboží se vztahuje?

Publikováno: 21. 2. 2024
2 min. čtení
Sdílet

Na každý produkt Dynafit je poskytována zákonná dvouletá záruka, během které značka nese všechny náklady na opravu, náhradu nebo opětovné uvedení zboží do funkčního stavu. Pokud si produkt během 12 měsíců od nákupu zaregistrujete online, prodlouží Vám DYNAFIT svoji garanci na bezplatnou opravu nebo náhradu o další 3 roky. Po uplynutí těchto 5 let Dynafit nabízí dalších 5 let záruky na opravu svých produktů, přičemž náklady na opravu již v tuto chvíli hradí zákazníci. Zákazníci, kteří svůj produkt DYNAFIT nezaregistrují, obdrží po uplynutí dvouleté zákonné záruky záruku Care & Repair po dobu dalších 8 let, avšak jedná se o placenou opravu.

Nová Lifetime Guarantee se nevztahuje na spodní vrstvy, trička, běžeckou a horolezeckou obuv, vložky do bot, ponožky a rukavice nebo palčáky. Poskytování záruky se nevztahuje na běžné opotřebení (např. podrážka touringových bot, zjevně nesprávné užívání nebo úmyslné poškození produktu).

Do doživotní záruky spadají skialpinistická vázání, skialpinistické boty, lyže, lyžařské mačky, hole, helmy, batohy a brýle, stejně jako funkční bundy a kalhoty.

Jak prodlouženou záruku získat?

Vytvořte si účet na webových stránkách Dynafitu nebo se přihlaste ke svému již existujícímu účtu. Zaregistrujte své výrobky Dynafit na kartě "registrace výrobků" ve svém účtu a je to!

Kolik mám času na registraci?

Do 12 měsíců od zakoupení.

Co k registraci potřebuji?

Originální účtenku.

Jak v případě potřeby uplatním prodlouženou záruku?

Pokud jste zakoupili produkt u nás v Koloshopu, ať už na některé z našich poboček či na e-shopu, obraťte se s reklamací přímo na nás. Mějte připravený doklad o koupi a informaci o registraci produktu. Naši prodejci mají všechny příslušné informace a uplatnění záruky vyřídí za vás.

V případě jakýchkoliv dotazů nejen ohledně Dynafit Lifetime Guarantee neváhejte využít kontaktní formulář níže.

Kontaktujte nás

Nejčtenější články

Přes 20 let na trhu
Přes 20 let na trhu

Kvalita prověřená časem

Top značky
Top značky

Pouze ověřené produkty

Odborný personál
Odborný personál

Poradíme vám s výběrem

Autorizovaný servis
Autorizovaný servis

V zázemí dvou prodejen

Náš tým je tu pro vás
+420 417 532 677
+420 417 532 677

Po - Pá: 9:00 až 17:30 hod.

info@koloshop.cz
info@koloshop.cz

Odpovíme do 24 hodin